kr 329,00

I dette programmet vil du lære deg enkle teknikker for hvordan du kan ta kontroll over smerten, på en naturlig, skånsom og god måte. Helt uten bivirkninger.

Kategori:

Produktbeskrivelse

Hypnose er en naturlig løsning for kronisk smertelindring.

Smerte bør tas på alvor. Og det anbefales alltid å oppsøke lege for utredning først.

Smerte kan føre til en betydelig begrensning i fysisk aktivitet og redusert livskvalitet.

Smerte som vedvarer i over 6 måneder defineres som kroniske smerter. Dette programmet er for deg som har prøvd medikamenter og/ eller behandling uten at det har hatt nok effekt.

Smerte oppleves faktisk i hjernen. Det vil si at uansett hvor smerten kommer fra, blir det sendt meldinger via nerveimpulser til hjernen. Dette betyr at vi kan endre måten hjernen mottar og opplever disse meldingene på.

Når man går med smerter over lengre tid, har man som regel mye spenninger i kroppen, blodgjennomstrømningen fungerer ikke som optimalt og man opplever gjerne mye stress og frustrasjon i hverdagen.

I dette programmet vil lære du lære deg enkle teknikker for hvordan du kan ta kontroll over smertene, på en naturlig, skånsom og god måte. Helt uten bivirkninger. Det vil hjelpe deg med å gi slipp på fastlåste ubevisste tanke – og handlingsmønstre, som du sikkert ikke var klar over at du hadde. Men som kanskje nettopp er årsaken til ubehaget du opplever. Du vil også få oppleve hvordan kroppen responderer når du slapper av slik at blodsirkulasjon begynner å fungere, det alene har en veldig legende effekt på kroppen.

Rettigheter og plikter ved kjøp av program og lydfiler;

Du har lov til å kopiere og legge over lydfiler til nettbrett, mobiltelefon og mp3-spillere, men bare til privat bruk. All annen kopiering og spredning av filene er strengt forbudt. Utleie, offentlig framføring og kringkastning skal kun skje i henhold til lov og etter skriftlig avtale med utgiver. Din hypnoseklinikk har enerett på alle produktene på denne siden.

Du vil sikkert like...